19. DAN - Malo slabši četrtek

Danes sem vstala normalno, medtem ko jutro ni bilo tako običajno. Kajti Nikolina me je zbudila, ker ji je bilo slabo in se ji je bruhalo. Prejšnji dan smo namreč bili v baru kjer smo tudi nekaj pojedle; jedla je pico s štirimi siri, ki vsebuje zelo močen sir in očitno ga ona ni uspela pravilno prebaviti. Cela v šoku sem se odpravila, že z malo zamude pohitela do metroja in se odpeljala proti službi. Nikolina je ta čas pojedla nekaj kar ji ne bi škodilo in odšla spat. 
Jaz sem v službi zaključevala še zadnje stvari, ki sem jih imela za narediti - našla še tistih par zadnjih sejmov v Rusiji in Angliji, jim napisala maila in vprašala za njihov proračun za stojnico in počakala na njihov odgovor ter nato podatke vnesla v excel tabelo. Malico sem imela kot ponavadi in ker bi v pisarni ostala sama sta me mentor Cesar in sodelavec Andres povabila naj grem z njima na kavo. Končala sem malo pred peto saj sem skoraj vse končala, le počakati bi morala, da mi odpišejo, a ker podjetja ne delajo tako dolgo sem odšla domov in bom na maile odpisala jutri. 
Ko sem prišla domov Nikolina ni bilo še čisto povsem "dobra", a potem sem za obe skuhala pašto s paradižnikom in je bila potem kot prerojena. 
Nato naju je Daniel - glede na razmere, povabil na eno "u izi" sprehod po parku, z njegovim psom Laserjem. Šli smo na v en zelo velik park, odšli do najvišjega vrha in se tam vstali in počivali na klopci, se igrali z psom, se pogovarjali o raznih stvareh, se smejali ipd. Ko je sonce zašlo smo naredili še par fotografij in se odpravili domov.
Po prihodu domov, sva se umili, nekaj pojedli, preoblekli in se počasi odpravili spat.



Par slik s parka.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid

2. DAN - Prvi delovni dan