10. DAN - Drugi torek

Dan se je začel odlično, ustali sva predčasno, pojedli zajtrk ter se odpravili na delo. Današnje delo je bilo kar zanimivo in pestro, saj sem poleg iskanja informacij o podjetjih, pisala tudi gmaile in klicala v ostala podjetja. Mentor mi je povedal, da če imam voljo, lahko kličem druga podjetja in jih sprašujem za potrebne informacije, vendar sprva nisem bila za. Potem sem pa razmišljala in prišla do odločitve, da se hočem potruditi. Ker sva bili sami v pisarni, mi je bilo lažje in tako sem bila bolj sproščena. Najprej sem poklicala prvo podjetje na seznamu, povedala sem kdo sem, da sem na praksi v podjetju ter da govorim malo ''polomljeno'' španščino. Povedal mi je, naj se ne sekiram, da mi gre v redu, ter da mi nemore povedati skupen seštevek stoškov oglaševanja, saj ima te podatke direktor, ker skupaj s tem podjetjem, že sodelujemo. Seveda sem se opravičila, mu omenila, da tega podatka nisem imela, vendar da lahko tudi mene kontaktira, za kakšno potrebno informacijo. Posredovala sem mu gmail, prijazno mi je povedal, da če bom kdaj karkoli potrebovala, da mi je na razpolago.
Tako sem zaključila prvi klic, zadovoljna. Takoj sem klicala naslednjega. Pogovor je potekal zelo tekoče (kar me zelo presenetilo), povedal mi je vse stroške oglaševanja in pripomnil, da mi jih bo poslal po gmailu, da bom imela shranjene. Spet sem posredovala gmail, ostala bova v kontaktu. Prijazno me je pozdravil. Z mojim delom danes, sem bila zadovoljna bolj kot ponavadi.
Kristina je danes sicer delala kot vedno, s tem da ji je mentor oz. direktor dal še nekaj dodatnih nalog. Morala je poiskati sejme nepremičnin po večjih različnih državah - Rusija, Velika Britanija, Arabija, Kitajska in še par drugih držav. Pri teh je morala poiskati kje bodo sejem postavili in predstavljali, njihov kontakt - email in tel. št., spletno stran, kdo je njihov organizator, kdaj bodo sejem imeli in pa koliko je njihov proračun za stojnico in pa če računajo vstopnino.
Delo sva končali izčrpani, prišli sva domov, naročili pico, saj sva ugotovili, da nimava več pribora in ostalih stvari v kuhinji (ne veva kdo jih je vzel). Zato si nisva skuhali nič in s skupnimi močmi naročili pico, pojedli, potelovadili (tek po stopnicah, vaje) in si ogledali film. Počasi bova šli spat, saj naju jutri čaka še en naporen delovni dan.


Delo, ki ga v podjetju opravljam jaz.


Pica, ki sva jo po dveh poskusih končno uspeli naročiti.


Vsakodnevni po nepotrebnem obvezni opravki.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

2. DAN - Prvi delovni dan

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid