17. DAN

Tokrat sva vstali malo prej kot ponavadi, si pripravile zajtrk ter se stuširale in odpravile na metro. Spet je bil metro poln ljudi in sva morali počakati na naslednjega. 
Direktor mi je povedal, da v redu opravljam delo, ki mi ga je naložil in da naj se do konca tedna potrudim najti se vse ostale cene oglaševanja na aplikacijah, saj jih on ne najde. Kristino je tudi pohvalil, povedal ji je katere sejme je najbolj priporočljivo preverit, katere države in podjetja je najbolj priporočljivo kontaktirat. Dokončala sem prve strani v excelu, našla sem dokončno vse podatke o podjetjih v Madridu - avtobusi, metroji, telefonske govorilnice, trgovine. Našla sem vse proracune in kontakte. Dokončala sem tudi podjetja, ki se ukvarjajo s televizijo, katalogi ter z radiom. Kristini je mentor napisal spletne strani, kjer lahko najde največ sejmov v Rusiji. In tam jih je tudi iskala in zapisovala.
Na poti domov sva se ustavili se v trgovini, si skuhali za jest, kasneje je pa prišel prijatelj na obisk. Družili smo se najprej v stanovanju, potem smo pa odšli na spehod ob reki. Zmenili smo se, da bomo jutri odšli na hrib.
Še nekaj sva pojedli in se odpravili spat.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

2. DAN - Prvi delovni dan

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid