14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

Danes sva spet malo dlje pospali. Jaz sem vstala že ob pol enajstih medtem ko je Nikolina spanec potegnila do dvanajste. Ko je spala, sem prvo umila posodo, jo pobrisala in pospravila. Nato sem si pripravila zajtrk in hkrati tudi zbudila Nikolino. Potem sva se obe umili, se preoblekli in odpravili saj smo bili s prijateljem Danielom zmenjeni, da nam še malo razkaže Madrid. Dobili smo se pri Principe Pio in se peš odpravili do Jardines de Sabatini, kjer smo videli prečudovit vrt posajen z rdečimi vrtnicami in veliko palačo, ki je del Kraljeve palače v Madridu. Potem smo šli naprej in smo prispeli do Plaza de Oriente - takrat je bila ura ravno 13.30 in smo uspeli ujeti kako se pri palači pred vrati zamenja straža. Ko se je to končalo smo odšli po ulici naprej in naši desni je bila spet zelo velika cerkev kjer je bil vstop prost zato smo si jo šli tudi ogledat. Ko smo končali s tem ogledom smo odšli ven, se sprehodili po ulici navzdol in našli še eno cerkev s prostim vstopom; imenuje pa se Cripta de la Catedral Neo-Romanica. Notri smo si ogledali različne oltarje, kipe ki so jih postavili svetnikom, grobove, ki so bili postavljeni kar po tleh skozi kripto. Nato je Daniel rekel, da nam pokaže most kjer so ljudje neprestano delali samomore. Ker je most zelo visok in so ljudje skakali dol so okoli ograje postavili visoko, debelo steklo, da ne moreš splezati čez in škodovati samemu sebi. Ker je bilo vroče in smo bili žejni smo si odšli iskat za pit v trgovino. Nič več žejni in nekoliko ohlajeni smo se odpravili naprej do Plaza Tirso de Molina kjer smo v senci našli klop in se še tam malo vstavili in si odpočili. Naprej smo odšli do Parque del Buen Retiro; do tja je pot trajala 15-20, ker smo hodili počasi, da smo si ogledali vse podrobnosti na poti do tja. V parku smo porabili kako uro in ker smo bili že utrujeni in lačni nas je Daniel povabil na kosilo, k njemu domov. V Madridu obstaja neke vrste rent a car - Emov, kjer si naložiš aplikacijo, s kartico plačaš 9€ in s pomočjo aplikacije poiščeš avto ki je v tvoji bližini, ga z aplikacijo odkleneš in se lahko z njim voziš po Madridu - parkiraš ga lahko kjerkoli in ko ga zakleneš in pustiš ga lahko naprej vzame nekdo drug; s tem sistemom smo tudi prišli do stanovanja od Daniela. Daniel je potem sebi in meni skuhal kosilo (Nikolina ni hotela jesti, saj baje ni bila lačna). Spekel je sicer marinirano svinjsko meso in pripravil solato s tuno, postregel pa še s čokoladnim sladoledom; se pravi je bilo kosilo tudi zelo okusno. In ker bi se z metrojem domov vozili skoraj več kot eno uro naju je potem z avtom tudi potegnil še do doma. Nikolina si je doma potem še skuhala kosilo jaz pa sem počivala saj naju zvečer čaka dolga noč, kajti naju je prijatelj od Daniela povabil na rojstni dan. Zdaj se bova oblekli in se odpravili ven.

Palača v Jardines de Sabatini.

Menjava straže pred Kraljevo palačo na Plaza de Oriente.

Par slik iz prve cerkve (od katere na žalost ne vemo imena).

Kar smo videli v kripti.

Most kjer so ljudje delali samomore.

Parque del Buen Retiro

Avto, ki smo ga "rentali".

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika