7. DAN - Prvi vikend

Danes je bila jutranja rutina malo drugačna kot ponavadi. Jaz sem vstala približno ob enih, Nikolina kar nekaj časa pred mano, ob enajstih, naredila oz. pospravila malo okoli stanovanja, pojedla ipd. Jaz sem pojedla ko sem vstala. Potem sva se obe začele pripravljati, da bove šle malo ven. Odločili sva se da greva na Puerta del Sol, kjer si bova ogledali malo ulice, kupili kakšen spominek, razglednico za starše in prijatelje. Kot ponavadi sva do tja prišli s hojo in pa z metrojem; tri postaje z eno linijo, dve postaji z drugo linijo. Ko sva prispeli na ulico, sva se prvo ustavili pri kiosku s spominki, tobakom, revijami in temi rečmi. Tu sva naredile napako ko sva stvari že tam kupile, saj sva komaj potem videli koliko bolj cenejše so vse stvari v drugih trgovinicah. Potem sva še nekaj časa porabile s sprehajanjem in ogledovanjem ulice, trgovinc in restavracij. Medtem sva postali tudi lačni zato sva se odločile da greva jest. In ker v bližini nisva našli nobene pametne restavracije z ugodnimi cenami sva se vrnile domov in si same pripravile pozno kosilo (ob sedmi zvečer). Potem sva pospravili, pomili posodo in si uzele 1 uro za počitek.
Zmenili sva se, da bova odšli do parka, vendar je začel padati dež in najin plan se ni uresničil. Ostali sva doma in si naštimali film. Po ogledanem filmu sva brali knjigo in zdaj bova pojedli še večerjo ter odšli spat.


Medtem ko sem jaz trdno spala, je Nikolina pridno pospravljala (popoldne je bilo ravno obratno).


Prvo je hitel k nama kričal za sliko nato pa prosil za denar. (Nato sva se vseh ošemljenih Disney-vih likov cev dan izogibale in bežale stran od njih.)

                                               



           
                                           Par slikic s Sola.

In pa še naša večerja oz. pozno kosilo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

2. DAN - Prvi delovni dan

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid