13. DAN - Hitro dočakan petek

Delo sva začeli še bolj zagnani kot ponavadi, saj je petek, in z delom končava 3 ure prej kot ponavadi. Iskali sva potrebne informacije, Kristina je začela pisati gmaile drugim podjetjim, jaz sem iskala in se najbolj posvetila iskanju podatkov o aplikacijah, iskala sem načine, kako priti v kontakt do aplikacij, kako oglaševati, kakšen je proračun. Delo sva začeli sami, kasneje okoli 12. ure je prišel še direktor, in oba sodelavca, Andres in Santiago. Minilo je zelo hitro, odšli sva na metro in prišli domov. Medtem ko je Kristina odšla v trgovino po potrebne stvari, sem si naredila odlične njoke z omako, s 4 različnimi siri, ter papriko. Ker sem mislila, da si bo Kristina naredila nekaj z mesom, nisem naredila še zanjo, zato si je sama naredila isto.
Po kosilu, sem odšla tečt ob reki, delala sem vaje, po dveh urah in pol sem prišla domov, pospravila sobo in stanovanje, Kristina je pospravila kuhinjo. Pojedla sem še solato, nato sva se odločili, da greva na en sprehod, ustavili sva se še na eni pijači z odličnim prigrizkom. V Španiji se temu reče ''tapas'. Mislim, da nebova odšli pozno spat, saj greva jutri na ogled Madrida in hočeva biti spočiti.


''Tapas''




















Na hitro narejena solata (motovilec in kumare)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid

2. DAN - Prvi delovni dan