12. DAN - Deveti delovni dan

Delo sva začeli kot ponavadi, jaz sem spet klicala ostala podjetja, iskala informacije o spletnih straneh in vpisovala v Excel, Kristina je nadaljevala delo s sejmi, iskala podatke,..Ker me je glava začela močno boleti (migrena), sem na žalost mogla predčasno domov, že nekaj čez 13. uro. Kristina je nadaljevala delo do 5. Jaz sem prišla domov, najprej sem počivala in potem sem odšla v trgovino, tik preden je Kristina  prišla, po hrano. Pripravila sem si zelenjavno tortiljo, in pojedla prvi obrok. Kristina je prišla približno ob 18ih, pripravila si je piščančji zrezek s krompirjem. Nameravali sva oditi do centra mesta, vendar ker sem se slabo počutila, sva odšli samo na sprehod ob reki. Sprehajali sva se 2 uri, prišli domov, še nekaj pojedli, in odšli spat.

Zelenjavna tortilja.


Še nekaj utrinkov z najinega sprehoda.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14. Najbolj izkoriščen dan do zdaj

2. DAN - Prvi delovni dan

1. DAN - Postojna -> Verona -> Madrid