2. DAN - Prvi delovni dan

28. maj 2018

Zjutraj smo se zbudili približno ob 7.00, se odpravili in se napotili proti metroju. Ta nas je odpeljal do tam, kjer naj bi delali. Ustavili smo se v bližini dela in pozajtrkovali. Ob 9.30 smo odšli v podjetje. Tam smo najprej imeli pogovor, kaj naj bi s Kristino počele, koliko časa, kdo bo naš mentor, kje je pisarna, ipd. Naredili sva si prstni odtis za vstop v pisarno, oz. podjetje, ter približno ob 10.30 pričeli z delom.
Najin mentor, Cesar, nama je razložil, kaj morava početi. Kristina je brskala po internetu in je v excel vnašala podatke o konkurenčnih podjetjih, poiskala njihove kontakte - tel. št., email-e ipd.
Jaz sem prav tako brskala po internetu in iskala podjetja, preko katerih lahko mi oglašujemo, ter njihove podatke. Urediti sem morala razpredelnico v excelu, razporediti posebej oglaševanje prek televizije, radia, časopisa, interneta,..
Delo smo končale sicer zelo zgodaj, ob 14-ih, saj smo bili zmenjeni, da bo dan namenjen še za druge opravke, ki jih je potrebno storiti (urediti mesečne vozovnice za metro, vlak...). Odšle smo na kosilo, v 30 min oddaljeno vegetarijansko restavracijo. Ko smo pojedle, smo se napotile proti podjetju, ki nam oddaja stanovanje, ker v stanovanju ni bilo vse v redu.
Uredili smo potrebne papirje, ter odšli na Principe Pio, narediti še prevozno karto za javni prevoz.
S Kristino sva končali v trgovinah, si ogledali par oblek, medtem, ko sva se s profesorico zmenili, da lahko prideva sami nazaj do stanovanja.
Na koncu sva še kupile hrano, da si lahko pripraviva zajtrk, kosilo,..Prišli sva domov, pojedli, ter se stuširali in odšli spat.

Zajtrk na poti v službo.

Po dveh dneh uživanja sendvičev in suhe hrane, končno kosilo kot se spodobi.

Storjene zaloge (le spodnja polica seveda).

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika